Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Штапаук Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Штапаук Г. П. 
Планування товарообігу комерційних підприємств з урахуванням соціально-економічної структури споживчого попиту [Електронний ресурс] / Г. П. Штапаук // Відповідальна економіка. - 2012. - Вип. 4. - С. 142-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/viec_2012_4_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Штапаук Г. П. 
Рухливість соціально-економічної структури споживчого попиту в Україні та її вплив на динаміку товарообігу комерційних підприємств [Електронний ресурс] / Г. П. Штапаук // Економічний вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - С. 150-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2013_1_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.629 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Штапаук Г. П. 
Стратифікація суспільних уподобань на споживчому ринку при формуванні соціально-рівноважної цінової політики [Електронний ресурс] / Г. П. Штапаук // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2013. - № 2. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evngu_2013_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.632 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Штапаук Г. П. 
Механізм реалізації соціальної політики підприємств [Електронний ресурс] / Г. П. Штапаук // Економічний вісник Донбасу. - 2015. - № 1. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2015_1_20
Узагальнено роль та завдання підприємств у здійсненні соціальної політики в Україні за умов стратифікації суспільства в напрямку встановлення соціально рівноважних цін на споживчі товари. Досліджено та представлено в аналітичному вигляді вплив на обсяги споживання товарів загальних соціально-економічних чинників та чинників діяльності підприємств. Досліджено динаміку щоденного та щомісячного споживання товарів із представленням результатів у вигляді атракторів споживчих уподобань. Розроблено параметричну модель впливу споживчих уподобань стратифікованого суспільства на обсяги споживання товарів. Запропоновано розвиток методичного підходу щодо соціальної стратифікації суспільства у сфері споживання товарів на основі диференціювання споживчих уподобань різних верств населення. Обгрунтовано механізм встановлення соціально рівноважних цін на основі максимально можливих знижок до споживчих цін. Уточнено визначення та основні елементи механізму реалізації соціальної політики підприємств на споживчому ринку, суб'єкти соціальної політики та визначено економічні інтереси кожного суб'єкта. З'ясовано можливість узгодження інтересів визначених суб'єктів із завданнями соціальної політики. Визначено інструменти реалізації соціальної політики як складові його механізму. Виходячи з цього розроблено схему загального механізму реалізації соціальної політики підприємствами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.477 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського